AlexandraMichelles

00:00! Glad Lilla jul! :) ♥

Publicerad 2012-11-30 23:08:30 i

-
Heijsan! :) ♥
Fredag och skolan gick rätt fort :) Men dagens höjdpunkt var no nästan att få dans pardans/9:ornas julfest dans :) Shit Skojj!! Sen Efter skolan kom Frida hit å vi öva in ringlekan sen for hon ja klädd påmme massa kläder å for till Byn på julöppning :) sto å hjälpt pojkan ti sälj å sen drack ja 5 koppar glögg, frös ihjäl å dansa ringlekan :) Sen satt vi på Baren tills Tina å Erica plötsligt dök upp och överraska mej med "titis pepparkakor" ^^ (Y) haha satt vi mej tills vi for till källarin å chilla å kolla på ti som drack spetsa glögg :) for sen hem å nu chattar ja å fundra på ti ga sov fö ska va i stan halv 9 typ imr på utbildning-.- fml! Gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela