AlexandraMichelles

hej bloggen sry för tystnaden!

Publicerad 2013-08-29 14:49:51 i



hej! här ha det varit tyst läänge ... det ha hänt en hel del... mitt liv går i vågor ja vet ibland inte vad jag vill eller så säjjjr mitt hjärta ett och min hjärna något annat men nu testar vi såher å funkar de inte får vi hitta en ny lösning :) .... skolan går iaf bra vår klass kmr bara närmare varann och på internate ha jag å Tina massa nya vänner så jag har inte tid me datorn! :D vi gymmar kollar tv kör moppebil rajtar å e me på miehen illta satana hahah :D skojj ;) ... igår va alla närvårdare till helsingfors ti heureka och titta på döda människor som inplastisera :D ganska intressant men lite äklit .. sen flera timmar shopping så nu börjar ja vara redo för hösten! :D synes senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela