AlexandraMichelles

Min hälj!

Publicerad 2013-11-26 09:20:47 i


Heij! ♥
här ha varit lugnt och tyst över häljen men ja kan förklara varför!
I fredas lämna vi i Närpes for först till Nenne å åt brö å chilla sen dro vi iväg till Evelina där vi börja festa lite å åt god mat, bada badtunna, skratta, spela jag har aldrig osv... Sov hos Evelina den natten å kl 8 kom pappa efter oss å vi for på Öppet hus till brandstation, satt där till klockan 2 for hem åså kom mammas släkt till ås på lillajuls middag GOTT! lutfisk ♥  Gjorde mej färdig och for till Pörtom på glöggkväll me killarna å tina ^^ kom hem 3 kanske å sov så sött i min ny bäddade säng ♥ Vakna å for mesamm på mat till pappa sen kolla ja 3 avsnitt av Paradise hotell å sen packa å for på revyövning :) Sen internate å göra mys jul felis! syns senare måste på lektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela