AlexandraMichelles

For the first time in Forever There'll be music, there'll be light

Publicerad 2014-04-23 20:00:57 i

Mellanmålet idag efter skolan yammie! ♥
-
Hadde 7 timmar baskompetens idag hohh! men fick sluta lite tidigare så de blev nästan bara 6 timmar ^^ fixa karibisk smothie och mango å mumsa de tills ja fick besök, satt å babbla i 2 tim innan ja vort själv på internate igen å spela 2048 och laga mat me tina å sen somna ja sov medan tina va ti Halpahalli å nu e de så jäätte tråkit så ja vet int va ja ska ta mej till :) Planera en inredningsuppgift ska ja å lyssna på mina frozen favvolåtar japp! syns ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela