AlexandraMichelles

Tisdag 15.7!

Publicerad 2014-07-15 14:00:21 i

Heij! lite uppdatering... fredast jobba ja kväll for sen till Åminne och titta men hem igen för skulle upp på morgonen i jobb men ja fick iaf träffa folk man int sitt på ett tag ^^ Lördag jobba ja till 1 for mesamm och höjjbärga eller ja körd trakton ja #skojj ... Sen hem och fixa mej, plocka upp Jennifer och Amanda och for på förfest innan Faggen, hadde inga förhoppningar på kvällen men faktist blev kvällen super bra tackvare Ingrid och Evelina de gör vi om :) Söndan va de bara att far på jobb å si pigg och glad ut, va å kolla bykiston me jobbet o.s.v :) Må,Ti,Ons ledig nu så ja sover halva dan typ å igår va ja nu ti stan en sväng å sånt inget annat höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela