AlexandraMichelles

ojneijj vilken knapp va ja på nuu -.-... torsdag! :)

Publicerad 2014-03-06 18:44:53 i

Egopic för några veckor sen ^^
-

Heij! ♥ idag va ja sista dagen på dagispraktiken å guu va ja kommer sakna alla där dom ha varit super snälla söta och vänliga och kan inte bli nöjdare än såhär efter att ha fått bedömningen gjord :) på måndag far ja ut igen på praktik men nu innom äldreomsorgen och e där i 5 veckor  like! ... Annars dåå... jonå ja ha satt opp en sänghimmel i mitt rum och vari å gymma å satt flera timmars jobb på förberedelserna tills imoron :) TAGGA!  ... sånt sånt på lörda blir de väll kvevlax också ... hejs!  

(HUR F*N BLEV TEXTEN SÅDÄR!!!!!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela