AlexandraMichelles

Min resa till Turkiet, Alanya! Del 1!

Publicerad 2014-09-30 15:15:56 i

Vi flög från vasa på fredags kvällen där vid 11 tiden och landade 3 tiden i Antalaya. Hoppade på bussen och sovd i 2 timmar medan bussen rullade till Alanya. halv 6 tiden checka vi in på hotellet och gick å sova. Nästa morgon åt vi frukost och jick på en strand promenad för att se lite hur det såg ut. Var också till en droppstensgrotta.
 
Varmt och solit alla dagar, som varmast hadde vi 31 grader varmt och ca. 20 i vattnet 
 
Droppstensgrottan
 
Söndan va vi till Havanna beach club på info först och sen fick vi sola och bada där på deras strand! 
 
Fick också åka en turk-tunad kamel, ALDRIG mer!
 
Påkvällen va det turkisk natt som gällde, Dans, musik, god mat, SNYGGA killar o.s.v
 
Måndag morgon va det tidigväckning för vi skulle ti Side på en flodutfärd och kolla in en Moskee.
Var också och simma till en sanddyn med sötvatten på en sida och saltvatten på andra.
Mer kmr sen!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Susanna Maria J

Publicerad 2014-09-30 16:38:08

Vilken resa! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela