AlexandraMichelles

23 April

Publicerad 2015-04-23 20:54:02 i

Ojj hjälp det är 1½ månad sen jag bloggat sist. jag har tänkt på det flera ggr och t.o.m. påbörjat inlägg men tappat lusten mitt i och struntat i det. har tagit massa bilder så att ni skulle få se men jag e lat och gillar inte riktit mobilbilder på en blogg iaf inte ett helt inlägg :) Men iaf, Jag har fyllt 18 (den 21 mars) det firade jag på Ollis med mina besties, alltså Pörtom borna. Bättre kunde det inte bli! Tack ni killar som fixa det hela!
23.3 på morgonen kl 9 körd jag upp för körkortet och klarade av det fiint (besiktningsdamen var super skum, hadde hon kanske rökt på före?) Sen tog jag bilen till Närpes och hoppade nästan direkt på bussen med bästa klassen ner till Åbo på en Fylle/shopping resa! Också den var lyckad kom hem med en hel dress i princip. en topp, ett par jeggings, ett par skor, 2 par bhn, ett par trosor (tack evelina) och solbrillor! 
 
 
Sen körde jag sista veckorna i skolan av grundstudierna och så sökte jag UP till nästa år och idag fick jag brev på posten där det stog att jag blivit antagen till Sjukvård och omsorgs UPn i närpes till hösten, Yeij! 
Påsklovet jobbade jag så gott som varenda dag, så där var det inget speciellt att berätta om. Släktkalas har vi haft i samband med påsken också x2 desutom. Pengar, hushållssaker och biltillbehör var väll det jag fick ifall någon ville veta. 
 
10.4 Åkte vi på en super kryssning med bästa revygänget! Så himla fin båt, Silja Lines baltic princess (mycket bättre och finare än vikings båtar tyckte jag) Mycket skratt, Lite sömn, Mycket Mat, Många Blåbässhots och Super bra Band som spelade (Y) Tack gänget!
 
Förra veckan började jag sista praktikperioden för i år på en av Kårkullas Arbetscentraler och är där på dagarna och kör sen kvällskiften på westerhemmet efteråt (bara 2-3 dagar i veckan) så det blir en 12½ timmars dag nu som då men det går fint :) Spenderar hälgerna med Pörtombona eller i Närpes, så det är som de ska va :) Och jag har inga planer för kommande veckor som är något speciellt så vi tar och avslutar här! Hejdå! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela