AlexandraMichelles

1-10 ala Alle!

Publicerad 2015-08-28 19:44:42 i

10 saker jag gör varje dag

Äter mat
laddar min telefon
Chattar med vide o. Oskar
Snappchattar massor
Byter kläder x fler
ställer in alarm på telefon till nässta morgon
Lyssnar på musik
Läser bloggar
Skrattar
kollar instagram

9 senaste meningarna från senaste fb-chatten 

Jag skrev: Okäij :)
Linnette skrev: (Y)
Jag skrev: E ni i låschen räi? :)
Linette skrev: Jag iallafall haha :D
Jag skrev: haha okäij :D 9 sku täjjen sjussas så kmr baket he direkt ti pörtom tå :)
Linette skrev: Yes går bra :D
Linette skrev: Di to tidin mitt imilan tå tisist :'D
Jag skrev: haha ja di sa kvart uvi så sa ja 9far vi om di vill jag sjussar å he jeg bra :D haha
Linette skrev: haha jaja :D

8 smeknamn jag haft genom tiderna

Axo
Alle
Alex
Brutton
Miffo
Alminy
Balle
xandrami

7 serier jag sett 

Pretty little liars
Eva & Adam
Orange is the new black
Solsidan
Ack värmland
Paradise hotel
Hjälp!

6 husdjur jag haft

Fiffi - Katt
Shine - hund
Glory - hund
Rölli - katt
Poppsi - katt
Hoppin & Poppin - kaniner

5 saker jag gjort på fyllan

Frågat efter gräddfil med delfin smak medans jag satt i bikini och hadde en halv gurka i mun
Bytt underkläder med en killkompis
Gråtit över att jag inte ska få städa på söndagen efter festet
svalt en näve med skum vilket resulterade att jag spydde skum om å om å om
haft ner mammas gamla sil som hon har som prydnad i farstun x många

4 senaste gåvorna jag fått

Bensinpengar 
Pengar som grattis av pappa för lilla E kortet
godispåse
halva bilen min var också en gåva

3 gånger jag ångrat något jag gjort

varje morgon man vaknar och konstaterar att man inte orkade ta bort sminket på kvällen
nujust ångrar jag dagens tandläkar besök
Åkt till kvevlax på dans

2 vänner jag tänker på ofta men träffar sällan

Evelina (medan vi inte e i skolan)
Tom

1 sak jag älskar att göra

Sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela