AlexandraMichelles

Julklapparna 2015 | Tack tomten!

Publicerad 2015-12-29 14:07:00 i

 
- Jenkki tuggummi av Elinor
- Mysig grå filt av Elinor
- Handkräm med mango & Papaya doft av Linette
- Tavla av mammas faster
- 3 ljuskoppas av Elinor
- Ett fat med choklad av linette

- Bok "Fixa bilen med Bosse bildocktor av Vide
- Bok "Rööluuvån" av Mamma
- Lakan av okänd tomte
- Budapestgodis av okänd tomte
- Rappa kalja spel av Mamma

- Presentkort till massage x2 av Pappa & Margot
- Tidning "Allt i hemmet" av Pappa & Margot (tror ja)
- Skruvmejslar av Vide

- 3 månaders Spotifypremium presentkort av Mamma
- 30€ presentkort till Gigantti av Oskar
- La rive cash parfym av Frida
- Himalaja salttvål som ska lära vara bra åt min psoriasis av Mommo

- Iitala skål av Evelina
- Pengar av Fastror, Mammas fastror, Fammo & Faffa, Moffa & andra bekanta
- Mumin kanna av Mommo
-Mumin kopp med lock av Mommo
- Iitala mugg av Oskar


-Karhu stegmetar armband av Mamma
Gosedjurs hund av Vide

- 3 askar Toffifee x 2 = 6 askar Toffifee av Syster och Mammas en bekant
- Svart trikå kjol av Syster
- Polka liknande Godis av okänd tomte
- Söta lurviga rentåfflor av Frida

- Hårspray av mommo
En söt mumin väska med shampo, kroppstvål & Tandkräm för barn i  3-5 års ålder (HAHAHA) av mommo :)
+ Ett par extraljus till bilen av Pappa

Tusen Tack Tomtar! ♥ Nöjdare kan man inte bli! :)

Kommentarer

Postat av: Eleonora Adriana ♥

Publicerad 2015-12-29 15:05:11

Fina saker :)

Svar: Jamen visst!
Alexandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela