AlexandraMichelles

Paragliding in Turkey video!

Publicerad 2015-02-12 20:40:00 i

 
-
Här är videon som spelades in när jag hoppade från bergen i turkiet, detta är i slutet när vi ska börja åka ner och landa så vi hadde kommit en bit ner där så vi var inte lika högt upp men fan va häftigt det var! :) Haha gubben fråga av mej på engelska om jag gillar extrema saker ja bara skratta å sa visst och då gick de med fart rakt ner! Om ni undrar vem jag vinkar åt i slutet är det alla dom andra (Fammo, Faffa, Faster, Kusin och Angelica) som stod och väntade att ja skulle komma ner tibax för ingen vågade komma med så jag for själv. Ett minne för livet som jag vill dela via denna video med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela