AlexandraMichelles

2 lugna och sköna helger!

Publicerad 2015-05-17 19:39:50 i

 
 
Heij igen! Jag lever och mår fiint har inte hänt något speciellt på den senaste tiden jag har haft 2 Väldigt lugna och sköna helger förra torsdagen var jag ner till Åbo på taitaja finalen och hejjade hem 2 guld och en silver medalj åt YA och fick se lite hur det går till så jag och mathilda vet till nästa år fall om vi lyckas bättre då :) Fredagen jobba jag och sen på kvällen kom Vide, Oskar och Fiff mina 3 matglada vänner till mej och vi grilla massa mat, så skönt med sånadär chillkvällar :) 
 
På lördag jobba ja kväll och Söndag morgon skifte, efter söndagens morgonskifte fira vi mamma och mommo på morsdag ♥ och sen tvinga jag me mamma och Angelica på konsert till Malax kyrkan, verkligen fin konsert!
 
Denna helg har också varit en lugn och skön bara chillat med mina vänner och istället för att åka till Åminne for jag och J ut till en villa i Sundom med några andra å bara titta film och bada bastu å hadd de gött :) 
To också vinterklåddin! yeij men kallt va de :) Nu e de bara en vecka kvar av praktik så tar jag sommarlov en vecka innan jobbet börjar! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela