AlexandraMichelles

Glad lilla jul!

Publicerad 2015-11-29 14:18:00 i

-
Hej och glad lilla jul! ♥
Igår började jag dagen med att öppna lillajuls paketet som "hippsu" hade kommit med över natten, Och i paketet fanns det kockosbollar namiii! Sen åt vi lutfisk och vitsås också super gott! Sen tog jag med syrran och hundarna till Malax för att handla dricka tills kvällen när egen bybutik int har något som duger :)
Sen börja jag fixa mej inför lillajulsfirandet i Pörtom först förfest i låschen och sen in till lokalen på Pub och karakoke kväll hehe hadde faktist super kul hela kvällen! Idag vaknade jag när maten var klar och har inte hunnit göra mycket annat än att äta idag och kommer knappast göra mycket annat heller, bara ta det lungt och vänta på morgondagens shopping och möte kanske blir det en ny bil också det vet man inte förän imorgon! syns och hörs!! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela