AlexandraMichelles

Dagens dokumentation

Publicerad 2015-10-25 21:17:26 i

Satt och blädrade igenom paragliding bilderna från turkiet ikväll och fick ett sånt "res sug", skulle vara grymt roligt att åka med ett kompis gäng på en rikti sol & fest resa! kanske något att planera in? ;)
 
Annar...Gårkvällen var riktigt lyckad, for från vasa halv 4 och kom hem halv 4 inte illa! ;) Nämen ni har väll inte missat att vi ställt om klockan? Tycker det är så förbajskat onödigt! vaför hålla på såhär och byta av och an, jag som är lat har ju just ställt min väggklocka till sommartid och nu pånytt ska den ner och ändras, vad är nyttan med det, har någon en bra förklaring kan ni ta och berätta det för mej :) 
 
Idag har jag varit till mommos på födelsedags kaffe sen på styrelse och årsmöte på lokalen, Kvällen har gått åt att instalera dropbox till min dator och telefon och uträtta massa ärenden på datorn :) ska snart börja ta natt och förbereda mej inför ett kvällskifte imorgon, Gonatt ♥
 

Kommentarer

Postat av: Chevelle Ekström

Publicerad 2015-10-27 11:36:15

Sv; hej, va kul att du hitta min blogg!

Som svar på din frågo about them foundations, har lite svårt att tips om just nån ljus foundation eftersom jag själv e relativt brun året om så he blir lite svårt.. Dock ha ja just skrivi en foundation review som kommer upp nu på torsdagkväll, ha skrivi om 3st av mina favoritfoundation iallafall så du kan ju si om nån av di finns i nån ljus nyans som passar! :) Annars sku ja rekommender att gå ti t.ex kicks och be dem att prov nån foundation på dig, di brukar va riktigt dukti på att hitt perfekta ljushetsläge och ton osv! Hoppas du hittar nån :)

Svar: Hej! tack för ditt tips! ska kolla in ditt inlägg och sen ta mej in till vasa och förhoppningsvis hitta en bra fondation :)
Alexandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela