AlexandraMichelles

Kanske damen i kassan har rätt?

Publicerad 2015-10-27 18:23:35 i

 
Helåjj! Ligger under filten hos pappa och fryser medans jag bloggar och funderar på vad damen i kassan på bybutiken sa åt mej när jag var in och handlade choklad idag... Hade vinterjackan uppdragen så högt det bara gick och en sticka mössa på huvudet, hade just slutat ett 8½ timmars arbetsskifte och var allmänt trött eftersom jag inte kunde låta bli att se på Paradise hotel innan jag somna igår. Och första hon säger  när jag kommer till kassan är: (hon hälsade knappt före) "It je du fönu sjuk?" och sir lite stint på mej man bara öhh nä ja e trött å vill betala mitt chokla? och sen svarade/sa hon inget mer? tyckte det var väldigt konstit av henne att bara fråga så mitt i allt men nu funderar ja faktist om hon har rätt kanske det är något på gång i min kropp, vad vet jag :)
 
Efter praktiken idag har jag varit på ett möte igen, denna gång med ungdomsutskottet för att planera den inkommande ikea/ideapark resan (vill ni med så anmälar ni er till mej!) och så började vi fundera på något nytt roligt att hitta på för byssfolket där kring självständigheten! Full rulle! 
Imorgon har jag kvällskifte så ikväll kan jag med gott samvete stanna uppe och se ph, bara jag inte somnar före det! Följer ni med pardise hotel i år? Vem är er favorit i huset? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela