AlexandraMichelles

All i want for christmas is...

Publicerad 2016-12-02 11:23:00 i Allmänt, Tips,

Tror jag aldrig haft så lång önskelista till julen sen jag var liten förståss, som i år och kommer knappas få allt jag vill ha men ja fyller ju i början på året också så kanske jag fått en del åtmistone efter det ^^ men det är väll bra för alla tomtenissar att ha att välja på så här kommer en presentation av min julklappslista.
PS. kom ihåg att kolla med dom andra nissarna så inte alla köper samma sak ifall du tänkt köpa något av detta ;)
 
1. Värmedyna, så jag får värma min stackars mage när jag har mensvärk och inte är hemma i Petalax utan är i Vasa, de skulle va perfekt ^^
2. Vet inte hur många gånger jag varit i behov av en hammare i lägenheten och alltid fått ta något annat i händerna eller åka och låna en av min faster
3. Massage försöker jag gå regelbundet på eftersom ryggen tar illa ibland på jobbet och på grund av min skolios så ett säkert kort är presentkort till massage, de blir nog använt.
4. Termosmugg, fast jag inte dricker kaffe men brukar dricka glögg ibland på morgonen före skolan å de blir oftast så varmt att jag står i forstun påklädd å blåser på glöggen i hopp om att hinna dricka lite utan att bränna mig före jag ska iväg.
 5. Lösögonfransar ibland när jag vill vara fin använder jag Clams lösögonfransar de har bra kvallite och är typ 2-3 € på Combo och Combolina loppiset. om man inte hittar på annat kan man köpa sådanna nmr 10-14 bruk jag använda beroende på gångerna
6. Detta är nog en av de saker jag behöver mest, en cykelkorg!
7. En ficklampa att ha i bilen kom jag fram till i söndas att jag skulle behöva.
8. På clasohlsson har dom snärtiga äggklockor men har inte nänsa sätta mina egna pengar på en sån fast jag skulle vilja ha en hehe, dom jag såg på var med magnet så man kunde placera dom på kylskåpet etc.
 9. Här är den andra saken jag verkligen skulle vara i behov av, mina utebyxor har blivit för små så jag behöver nya... helst ett par gula så gula man bara får dom och så måste dom gå att ha med slalom och snowboard skorna på.
10. skulle vilja ha 2 st till av djuptallrikarna till min Iittala samling.
11. Babyskin primer, bara för att well har länge tänkt köpa den men inte kommit mej för och min gamla primer börjar vara dålig och på sista droppen. 
12. Några hand-handdukar i annan färg än lila och grå skulle väll va trevligt
13. En mikrokupa så jag slipper torka micron så jävla ofta...
14. En viktoria secret bodylotion (hitta ingen bild på den jag ville ha) skulle jag behöva men vill ha exakt den jag har nu och tror man bara får tag i den på båtarna och i helsingfors på VS shopparna så de får ja väll åka efter sen nån gång eller om någon råkar ha vägarna förbi sku ja kunna beställa med en hem åt mej
15. Sen om man får drömma skulle jag vilja ha en ny kamera.. en Nikon 1J5 har jag sneglat på många gånger. Skulle vilja sälja min systemkamera för den e bara klumpig att ta med sig så den lämnar oftast hemma = helt onödig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela