AlexandraMichelles

Hurudan är jag?

Publicerad 2016-12-12 20:05:00 i Allmänt, Listor,

hittade denna lista hos Danielas blogg nån gång i somrast och har sparat hennes inlägg på mitt bloglovin så jag skulle kunna fylla i listan när jag kände för det och nu känns det som just den dagen är kommen hehe ^^

Vad är jag för typ av person...

... på restaurang?
Den som inte riktit kan bestämma sig, frågar alla andra vad dom tänkt ta och sen tar jag något som jag inte ens funderat på före eller så tar jag något som jag säkert vet att är bra.

 

... på nattklubben?
Den som kan lyricsen till låtarna ingen annan kan

 

... på efterfest?
Den som (om jag alls kommer mej till efterfesten) somnar eller håller på och somna å inte alls längre har feelis

 

... på stranden?
Den som inte gillar att ligga och sola. Simmar helst eller så äter jag något på en filt med vännerna tills jag får nog av värmen igen.

 

... i klädbutiker?
Den som oftast strosar omkring ser ett snyggt plagg men orkar inte gå och prova så de får va. 

 

... hemma hos andra?
Detta beror helt på hos vem jag är men försöker vara artig, tacka och hjälpa till om behövs och ställa mig lite enligt dom jag är hos.

 

... på flygplan?
Den som inte kan någonting om något gällande detta. Å som mina vänner någon gång gjort när vi lekt "vem i rummet" och frågan "vem i rummet skulle lyssna på helspänn på säkerhetsinstruktionerna före planet åker" kommer så är det alltid jag som får alla pekningar 

 

... en hel dag hemma?
Den som ligger nako i sängen och kollar film, läser bloggar osv tills någon bil plötsligt kommer på gården å de blir bråttom eller tills jag får brandalarm å de blir bråttom åså glömmer jag hälften av kläderna hemma t.ex bhn (ja de ha hänt några gånger)  åså glömmer jag oftast att göra ordentlig mat åt mej dessa dagar

 

... i ett förhållande?

Ojj ... Den som snabbt får känslor å blir riktit löjligt kär. Den som lätt blir lite nåjjig och orolig att något skulle hänt. Men har också ett himla bra tålamod. Jag är också den som inte vill va tillsammans 24/7, jag behöver egentid men vill gärna ha mycket närhet sen när man väl träffas. Försöker alltid vara förstående, pålitlig, glad och omtänksam partner och vill bli behandlad likadant själv!

 

... på morgonen/kvällen?
Den som sover fast klockan runt å lite till om jag har möjlighet. Den som alltid har lätt för att somna oavsett var jag ska sova eller när jag ska sova. Men ska jag upp tidit såklart är jag trött men stiger alltid upp direkt alarmet ringer! har aldrig använt snooze, men min pojkvän använder den å de finns fan inte mer irriterande grejj haha :D på kvällarna är jag väll den som beroende på när jag ska upp går och lägger mej, men försöker alltid sova minst ca 7 timmar helst 8-9 för att vara utvilad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela