AlexandraMichelles

Uppdatering från ett blåsigt Levi! Bilder del 1!

Publicerad 2016-02-18 18:37:05 i

Här har vi det bra fast det blåser hårt, i Tisdas hade vi super bra väder som ni ser på bilderna! igår var det kallt och blåste 16 m/s i vindbyarna uppe på toppen av Levi och sikten var super dålig, folk föll eller vågade inte ta sig ner vi hann hjälpa en ner och hann fråga flera om de behövde hjälp! Idag var det varmare grader ute men vinden var 19!! m/s uppe i vindbyarna och det märktest låren brände av mjölksyra när man skulle skejta i motvind, men vi var i backen många timmar iaf! Imorgon har vi planer på att hyra skoter och åka hela familjen på skoter safari , bara vädret tillåter! :)

Kommentarer

Postat av: Josefin Nilsson

Publicerad 2016-02-18 19:38:01

Riktigt fina bilder!

Postat av: Hemma Hos Felicia

Publicerad 2016-03-13 09:54:35

åh, ser verkligen härligt ut!! :)

Svar: ja de va nog så härlit skulle kunna åka upp när som hellst :)
Alexandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela