AlexandraMichelles

En perfekt helg med massa kärlek (och jobb)

Publicerad 2016-07-24 21:12:01 i Allmänt,

Hejsan! Jag har haft en riktigt perfekt helg! I Torsdas på kvällen va jag ut på en roadtrip med Oskar halva natten super kul, Fredag jobba jag kväll och for efteråt till Åminne på Lasse stefans, synd bara att jag inte hann vara där så länge innan jag fick åka hem för att orka upp i jobb på lörda men ja hann iaf träffa många vänner och flera av dom har jag inte sett på länge så alltid lika trevlit att prata med dom :)
 
Lördag var vanlig jobbdag för mej och sen kl 3 övning inför bröllopet som jag skulle sjunga på kl 5. Det var ett otroligt vackert bröllop som jag fick äran att sjunga på och fast jag var lite nervös, tappade lite text i första sången och blev störd av en söt liten kille som hade egen konsert på första bänken va det super roligt och en ära att få sjunga! Bröllop är alltid så vackert än vem det är som gifter sig och än hur dom väljer att gifta sig. Sen på kvällen efter kyrkan for jag via Evelinas villa och drack en limsa med henne innan jag åkte vidare till en villa i Nämpnäs. Kollade film hela kvällen och hade det mysigt sen gick vi och sova så jag igen idag skulle orka med ett kvällsskifte, vilket jag gjorde nu tror jag att ja ska knäppa på en film det borde ha kommit en ny kärleksfilm att se hehe ^^ ses!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela