AlexandraMichelles

Billig och snygg sommaroutfit!

Publicerad 2016-06-16 01:41:00 i

Denna klänning är helt underbart skön, har gott med den de här dagarna nu när det varit varmt. Materialet är tunt men inte så man ser igenom, sen är mjuk och skön och passlit påsig så den inte trycker på någon stans eller så och det bästa med den är att den kostade 8€ som ny! var hittar man en sån då? haha på Lidl av alla ställen! man ska inte underskatta billiga butiker!
 
Här ser ni 2 av mina senaste skoköp. Ballerinorna är likadanna som jag hadde förra sommare bara att annan färg dom är super sköna, tappar inte färgen kan bli lite mer slattriga dock om du använder dom flitigt hela sommare. Kom ihåg att pröva dom innan du köper! storlekarna varierar lite mellan olika modeller och färger av ballerinorna! Dom hittar ni på Citymarket för 10 € och kom ihåg att samla stämplar i ditt skopass! 
Dom andra är sköna och snygga "pick-i-skor" att gå med hela sommaren passar till alla outfits och evengemang! Finns i massa olika färger, Alla vi i vårt hus kör på dessa. Även dessa håller 1-2 sommrar bara om du är som oss och använder dom flitigt varje dag i alla väder! Men det är det värt för dom kostar också 10€ på Citymarket!

Sen till en lite dyrare grej men ack så vacker... Säg hej till min nya fina fäska från Glitter! Den är passligt stor så där ryms det viktigaste du behöver när du ska ut på fest och inte vill bära på en stor handväska men heller inte har fickor att sätta saker i. Man kan också ta bort axelbandet och andvända den som en större plånboksväska eller va dom nu heter på riktigt :) Den får man för 40€. Jag fick -40% på min när jag köpte den så det var ett riktigt kaap! 

Billigt kan vara riktigt bra och snyggt om man hittar rätt! 

Kommentarer

Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Publicerad 2016-06-16 10:11:51

snyggt

Svar: tack!
Alexandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela