AlexandraMichelles

En latare torsdag! :)

Publicerad 2016-05-25 22:49:14 i

Om någon undrar vad jag gjort idag har jag verkligen nästan inte gjort något alls! :) Ja har sett 4 filmer på netlix vilka 2 av dom var ganska ointresanta, en va okej och den sista var den bästa på länge. Om ni inte sett If i stay så tycker jag ni ska göra det direkt den var såå himla bra men sorlig. Sen va ja när efter voltaren till apteket för att min rygg mår dåligt av att bara ligga och så köpte jag två gåvor åt två viktiga personer mer om det sen kanske :) Ända saken idag med lite fart var väll när fiffi (vår katt heter så ja) blev påkommen när hon stod på köksbordet och åt upp mina räkor som jag nyss hade värmt för att ha på min tacos! Hon älskar räkor... 
 
Imorgon ska jag och Evelina åka in till Vasa för att städa lägenheten och lämna tillbaka nyklarna och så ska vi och kolla in skumppa priser och lite annat till examen taggad som bara den! :) Nu ska jag gå sova, hoppas på bättre väder imorgon än vad vi haft idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela