AlexandraMichelles

Examensveckan är påbörjad!

Publicerad 2016-05-31 17:35:10 i

 
Bild 1: Jag provar klänningen och mössan IGEN och är så himla taggad inför helgen!
Bild 2: Jag och syrran på vår terass före Molpe dansen i lördas
Bild 3: En selfie när jag satt i Opel redo för premiärtur några minuter senare puffa vi opeln genom byn haha
 
Heijsan! Det är tisdag och jag är i Närpes på internatet, Vi har 3 skoldagar nu före examen med olika fackförbund som kommer och grattar oss och vill ha oss som medlemmar, Vi skriver på massa papper så vi ska få våra rättigheter att jobba som närvårdare, Idag hade vi släkningsövning och så imorgon och på torsdag ska vi kompletera vissa delar ur några kurser som blivit bortslarvade under dessa 3 år. Hela förra veckan och helgen har jag förberätt mig inför helgen med städuppgifter och butiksärenden, är så taggad som jag redan sa :D

Vi har verkligen super härligt väder, nästan för varmt! har suttit ute en stund idag efter skolan och läst på inträdesprovet men de är bara så sjukt tråkigt haha så nu har jag en paus i det hela och kollar ex on the beach istället :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela