AlexandraMichelles

v.20 Frissabesök och Nattvakt

Publicerad 2016-05-21 14:32:00 i

Hejsan, Lördag igen och jag skulle blogga redan i början på veckan men kom mej inte riktigt för. I måndags var jag och test gjorde min examens frisyr och tog mina examensbilder som jag fick igår och jag är super nöjd fast vi inte hadde solsken utan ett åskväder att fota i :)
Efter fotograferingen for jag till Vasa och satt på strampen med mina tjejer hela kvällen och bara prata. Tisdagen ställde jag upp som hårmodell åt Jessica på Artistica och hon gjorde en super fin hår uppsättning åt mej sen shoppa ja lite och for för att luncha med mamma. 
Onsdag var jag med fammo och faffa till vasa och på kvällen hade vi planeringsmöte med pappa angående examensfestet, Torsdag tog jag det bara lungt och fredag städa jag huset och for ut en stund på kvällen med pörtomborna före jag bytte av vakterna på högstadie så jag vakade till 9 i dag så ja har riktigt just vaknat och ligger nu bara och väntar på hockey, semifinal mot Ryssland 16:15 idag får ej missas! :) 
Ja tror jag ska smätta upp ett inlägg nu efteråt också på hur fin jag var i håret både i måndas och i tisdas så håll utkik! :)
Jag får inte testen och bilden att gå under varandra, helt buggat nåja dehär får duga för denna gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela