AlexandraMichelles

Glad lilla jul!

Publicerad 2016-11-28 11:54:08 i Allmänt, Jobb & Studier,

Heijsan! Helgen är över, jag har firat lillajul på så sätt att på fredag hade vi julöppning i byn, de va verkligen så feelis och massa glad folk. Efter julöppningen for jag på brandklubbens julfest till Åminne där det blev mat, bastu och jacuzzi så nice! Sen på lördag jobbade jag på hemvården och for till pörtom på dans efter att skiftet var slut. Riktit trevlig dans nog men kände mej trött och slö efter jobbet så for hem till Patric 1 tiden och sov där och spenderade söndagen med honnom tills revyövningen började. Vi är i fullfart med revyn och bokningen är i full gång på www.portomuf.fi. :) 
Idag har jag skrivit prov i mikrobiologi, vet inte riktit hur det gick de kan vara på gränsen till godkänd som tur va är det en tent som bara blir godkänd eller underkänd så påverkar inte nästa tents vitsord ifall det är på gränsen. Dagens lektioner är egentligen redan över men sitter fortfarande i skolan och väntar på att klockan ska bli 2 för har tid till skolhälsovårdaren då, Ikväll är det entligen dax för halarinvigningen! Tjohoo entligen en studiehalare att dra på sig i brist på andra kläder haha ^^ vi får höras senare om hur kvällen blev! hejssvejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela