AlexandraMichelles

26 oktober

Publicerad 2016-10-26 16:40:17 i Allmänt,

Hej! Mobilbloggar medan jag sitter på brandstation i Malax, har en kurs här ikv som börjar om en halvtimme vi ska öva på högahöjder. Sitzen igår va riktit rolig, avslutade på ollis och kom mej hem 2 tiden :) Dagen ha varit helt ok, småirriterad ha jag varit hela dagen men vet ej vad de beror på. Började dagen med att kolla paradise hotell , vat fan inte varför jag egentligen kollar de blir bara sämre och sämre fö varje år och denna säsong e verkligen skit. Både för att tv3 har endrat på sändningen och dels för att deltagarna inte alls gör det mer intressant :) sen kolla jag på bachelor eller hu de stavas, innan ja for iväg fö att köpa ny telefonladdare och hämta en bok från skolan. Har också hittat ett nytt gott snacks nämligen grönkålschips bode testa göra egna har någon något bra recept? :) ja har också fått förfrågan om att va med i en intervju men mer om de senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela