AlexandraMichelles

En fin tisdag!

Publicerad 2016-10-25 14:18:12 i Allmänt,

Haha har för ovanlighetens skull tagit foton med datorkameran, och jag har just gjort håret klart inför barnkalas sits :D
-
Min helg har varit riktit bra, I fredas for jag, Linett och Elinor till Närpes för att fira Juliette som fyllde år i lördas. Vi drack kaffe och åt gott i nämpnes först och sen åkte vi vidare till Arom en stund. Sov hos Patric till lördag och steg upp tidigt för att åka iväg med Syrran, Vide, Oskar och Linette till Tammerfors. Blev först Ikea och sen Ideapark. Kom hem med lite inredningsaker från ikea och några små saker från ideapark (inga kläder, stolt) Söndagen satt jag på 2 möten och sen var jag på Revyövning. 
 
Jag är ledig denna vecka från skolan så jag tar det mest bara lungt och kollar serier, har börjar se PLL från början hehe ^^ Idag har jag städat lägenheten och varit till Minimani. Snart kommer mina klasskompisar hit så ska vi göra oss färdiga ilag och föra lite före Barnkalassitzen ikväll! Kommer bli en urkul kväll! syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela