AlexandraMichelles

15 september

Publicerad 2016-09-15 21:47:00 i Allmänt,

 Hejsan svejsan! Det är torsdag och jag har tagit helg, har haft en väldigt slö vecka i skolan denna vecka men endå har jag kännt mej stressad. Tror det är på grund av studiestödet som inte ännu kommit fast det är över en månad sedan jag sökte, När lektionsschemat ändrar några dagar på förhand så om du hunnit planera in annat t.ex ta en vaknatt så får man ringa och känna sig nålå som plötsligt int kan ta den heller å de gör ju de inte bättre av att det är just den natten som Wasa by night är som jag inte kunde ta då känns de bara ännu värre att ringa och säga att det inte går ... nåjaa åså har jag varit väldigt nervös över tandläkarbesöket som jag hade idag. Men de gick super, han var så bra min nya tandläkare hoppas bara att de går lika bra den 14 okt när jag ska på mitt garantibesök som jag tidigare bloggade om HÄR :)

Annars har det inte hänt mycket, i tisdas var jag på Gulnäbbsakademin och bekanta mej med olika föreningar, sen på kvällen satt jag igång med storkok och gjorde mat för hela veckan så jag bara ha kunna värma upp dom här andra dagarna, behändit! I Onsdas var jag med Elin och Sara på kaffe, riktit trevligt att prata med dom man inte ännu lärt känna så bra i klassen och på kvällen var jag ett varv till ollis men for hem "tidit" eftersom jag skulle till tandläkaren kl 8 idag. Idag fyller världens bästa mamm år så vi ha varit ti mommo på godmat och sen har jag försökt reda ut min läseordning så jag ska veta vilka timmar jag ska vara på och inte. Har inga helgplaner så får se vad jag hittar på ^^ Gonatt ♥

PS. tack för era fina kommentarer och frågor så roligt att få sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela