AlexandraMichelles

En riktigt bra helg

Publicerad 2017-01-23 15:23:00 i Allmänt, Fritidintressen,

Hejsan igen! Måndag och ny vecka. Tänkte berätta lite om min helg för er, i fredast jobbade jag morgonskifte på hemvården i byn, sen blev de bara att hastit slänga i sig mat och sova en halvtimme för att orka köra föreställning nmr.4, Vi har så gott som fullsatt alla kvällar och publiken verkar road så de e super kul att stå på sen då fast det är tidskrävade och man får ofra sina helger. Men om någon ännu inte har hunnit boka finns det platser kvar på två av dom tre extra föreställningar vi satt ut, in å boka på www.portomuf.fi! Efter föreställningen for jag hem för att vila, jag gjorde egna salta rostade mandlar, riktit gott faktist. 
På lörda for jag in till stan, mötte upp faster och for till ÅA på en typ förberedande kurs inför kommunalvalet, vi fick bland annat träffa riksdagsledarmot Maarit Feldt-Ranta hon höll ett super intressant tal som var väldigt begripligt fast de handlade om politik osv. Sen gick resten ut på hur man gör lyckade valkampanjer och hur man utnyttjar social medier på bästa sätt men de va totalt överdrift för oss här på landet, de va kanske mer riktat åt de som ställer upp i större städer . Så ja skulle gärna ha åkt hem efter ja fått pizza hehe :))
Lördaskvällen bestod som vanligt av föreställning och sen åkte jag till vvasa med kompisarna, satt och spelade kort tills de va dax att hämta P och hans kompisar från baren. Trött som bara va somna ja väll där 4 tiden i min lägenhet. Söndagen spenderade jag med Patric och sen en sista revyföreställning fö den helgen. Alltså var det fullt program men en riktigt bra helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela