AlexandraMichelles

Länge sedan sist

Publicerad 2017-03-08 18:54:00 i Allmänt,

 
Hejsan det var ett tag sedan sist nu igen, Borde verkligen skärpa mej för jag vet att ni är många som är in och kikar efter inlägg, de ser ja ju på min statistik och jag vet hur gärna jag själv sen läser om vad jag gjorde denhär tiden om något år. Så ja tänkte gå lite hastit genom vad som skett :)
Vi var ju en vecka i Levi och vi hade riktit ok väder men väldigt isiga slalombackar men de va skönt med en vecka semester! Vi åt mycket god mat, drack skumpa och vin och rände i backarna på dagarna.
 
 
Sen har jag börjat gå på Fysioterapi i Malax ca. en gång i veckan med min rygg och det är helt sjukt hur fel min rygg ha varit i många år! så just nu e den mycket sjuk och blir fort uttröttad eftersom vi håller på och retar upp den och får den i rätt ställning. Och ett av problemen till att de blivit som det blivit är min högra skinka och utåtböjjarna på höger ben som inte har jobbat alls. Men vi börjar se resultat och jag har nu bara en kurvatur i ryggraden och inte 3 som när jag gick första gången för mer en 1 månad sen. 
 
Jag har klarat Teori provet till C.kortet och även försökt köra upp en gång men misslyckades tyvärr men nya tag om två veckor! Sen firade vi Fastlaskiainen i strandparken i vasa och sen vidare på ollis, Kallt men kul, pulkade inte själv dock ^^ 
 
Sen ha ja såklart jobbat en hel massa på tre olika ställen, som inhopp bara när någon varit sjuk etc. Mycket välbehövligt med lite lön emellan alla skoldagar och prov. 
Har firat mina två kusiner också nu i februari månaden, vet inte hur mycket dom fyllde vet bara att dom börjar bli stora båda två nu fast man tycker dom alltid varit så små ^^  Sen fylde också Joanna min gudmors dotter i förra helgen så dit var vi också bjudna på kaffe.
En till som vi firat är lilla Eddie som hadde dop nere i Pargar, fick äran att sjunga på hans dop, ett fint dop med en mycket nöjd lilleman.
 
Efter dopet tog vid med Eddis storasyster Nellie opp hit till Pampas, Vi ha pusslat, läst sagor kollat mamma mu otaliga gånger på youtube och besökt svingeling i smedsby. Hon e i så härlig ålder då man frågar om allt och säger precis vad man tycker :D
 
Sen blev de klart vem som ställer upp i kommunalvalet och jag är då en av dom som ställer upp för SDP iår i Malax. Har såklart varit på en del träffar osv ang detta också nu på sistone, senast igår när vi diskuterade lite om hur vi ska nå ut till folket osv nu före valet :)
Sen ha jag hållt hus på lokalin några kvällar på diverse möten och evenemang och har också gjort en del reklam åt UF om kommande jippon t.ex beerpong, pubkväll och 3 olika discon! Håll koll på vad som händer genom fb, insta eller snapchat petalaxuf!
 
 
Om vi tillägger 3 prov och några undervisningar till detta börjar vi vara på dagens datum nästan :) Sen har jag såklart umgåtts med vänner, dock allt för lite mot vad jag önskat jag skulle hinna men de ska de bli bättring på nu när mina 4 "lediga" veckor börjar. Men har iaf hunnit va och bowla med kompisarna och varit en stund på Högåsin med dom före jag fick åka hem för jag skulle i jobb. 
Igår spenderade jag också hela dagen hos Patric, han har skaffat hus som han ska renovera så igår rev vi ut golv i ett av sovrummen och gick genom olika lösningar för att få de i den stil som han/vi vill ha de när de e klart, ihh så spännande!
 
 
Så jag tror vi avslutar här och så ska jag försöka få en ny design på bloggen och sen också få tummen ur ***** och uppdatera er oftare ^^ Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela