AlexandraMichelles

Sportlovsplaner!

Publicerad 2015-02-22 17:39:07 i

Heij bloggen!
Förra veckan gick ut på körlektion x 4, Shopping kom hem med en läderjacka och 2 byxor och en halsuk nöjd! Städa rummet och fotograferade på torsdagen, Fredagen sovd ja heeela långa dagen tills jag for till Pörtom för att ha föreställning och måste säga den va den bästa vi gjort eller kanske mera bästa pubilk vi haft :) Sen hem och sova för på lördagsmorgonen var det jobb som kallade. Sov ett par timmar efteråt och for på sista föreställningen för i år och den gick helt okej. Avslutningsfesten överlevde vi fast den int alls va så festlig och idag ligger vi nerbäddad i sängen och stiger upp ändas vid måsten. Sportlovsveckan börjar imorgon och min vecka är fullproppad. Börjar måndagen med Halkbana och mörkessimulator och efter det kvällsskifte. Tisdag har jag både körlektion och teori och så har ja bokat in en Fifty shades of grey dejt me min bejb, intressant! Onsdag, läkarbesök. Torsdag körlektion och sista teori. Fredag, Räksoppa med mina vänner. Lördag osäker och söndag ska jag flytta tibax till internatet måste säga jag väntat på att få flytta dit igen! skojj! Så de om de Hörs senare då igen!! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela