AlexandraMichelles

Babyshower och Villavslutning

Publicerad 2016-08-29 21:21:59 i Allmänt,

Hejsan! En ny vecka har börjat och jag har en riktigt skön helg bakom mej. På fredag var jag ledig från skolan så jag tog sovmorgon, packade ihop och for med mamma för att luncha på stan. Sen gick jag i några butiker medan jag väntade på att syster skulle sluta skolan. For hem till Petalax och slängde hastit ihop en sallad till kvällens överrasknings fest nämligen Petras Babyshower! for via Pörtom och grattade Elinor till Ib-studenten och for sen iväg till Närpes. Kvällen blev super lyckad och Petra blev väldigt överraskad. Åt massa gott och lekte några lekar. 
 
På lördag var det dax för villavslutning och några planer fanns inte för mej det blev en mycket spontan kväll. Började med att packa bilen med kläder så jag skulle kunna vara ute i blåsten, sova över på villa, mat att laga både där det fanns grill och där det inte skulle finnas och dricka ifall jag plötsligt skulle håxa att jag ville lämna bilen och börja dricka haha. Sen bar det iväg till Pörtom där jag var några timmar och såg på när dom andra bland annat spelade ölkubb. kl 10 tiden lade jag iväg mot Yttermark där jag plockade upp Patric och vi for till hans en kompis och satt där och kolla läget en stund innan vi for till en Villa i kristinestad. Kom hem därifrån halv 4 tiden och jag var fortfarande då chaufför, en mycket trött sådan. Nästan hela söndagen spenderades med Patric. 5 tiden for på ett möte till Lokalen och sen tillbaka till Vasa. Lugn och skön helg firad med dom allra bästa ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela