AlexandraMichelles

En vanlig tisdag

Publicerad 2016-08-16 19:04:31 i Allmänt,

Hejsan! Nu är mina sista vaknätter över för denna sommar, slutade vaka igår och istället för att sova så var jag upp nästan hela dagenn faktist för jag for på uppdrag med brandkåren istället. Sen på kvällen sov jag en liten stund och tog det chill. Idag har jag börjat packa det sista som jag ska ha till lägenheten, ihh skolan börjar på måndag och jag är mer än taggad på något nytt, hoppas det blir 4 super roliga år med en massa nya vänner! :D Ikväll har jag skrivit ut lite bilder som jag ramat in och ska ha i min lägenhet bara pappa kommer hem  från norge och spikar upp hyllorna mina där dom ska stå. Nu gäller det bara att packa allt i bilen och på släpkärran och föra in det till stan imoron då. Men först ska jag föra min egen bil på service. Usch vad flummigt inlägg detta blev haha :) de får räcka nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela