AlexandraMichelles

We go driving in your black car

Publicerad 2016-08-10 18:44:00 i Allmänt,

Igår blev det shopping dag för jag, Angelica och mamma i Tuuri, hittade inget speciellt direkt. Lite hygienartiklar och en tvättkorg och en antennkabel osv. På kvällen vila jag mina trötta ben en stund innan jag for iväg med Oskar först och köpte en hylla att ha på ballkongen och sen for vi och fotografera hans nya bil några av alla de bilder vi tog ser ni här^. 
Idag började jag dagen med att försova mej, vet inte hur det var möjligt har inte vaknat av alarmet eller så har jag stängt av det i sömnen. Nåja jag blev bara 9 minuter sen, tur att man har nära till jobbet. Det var iaf första gngen det händer mej :) Slutade först kl 3 idag och kokade Blomkålsris när jag kom hem, supergott! Sen sku jag vila en stund men vakna halv 8 så nu kommer jag säkert ha svårt att somna ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela