AlexandraMichelles

Finsk sommar

Publicerad 2016-07-11 16:57:18 i

Heij! Jag har ledig dag idag utan planer men eftersom mitt rum ser ut som jerusalems förstörning så fick jag lov och prioritera att städa upp mitt rum fast solen sken och det var 25 grader på plus ... När jag var klar med det tänkte jag åka ut till villan men såg att det började dra ihop sig in mot landet så det kändes inte värt att åka och mycket riktigt en timme efteråt började det regna och nu sköljer det ner så inte ens stuprännorna hinner med! 
 
Nå det blev att kopiera ut sångblad istället och börja öva inför kommande bröllop omm några helger och såklart läsa bloggar medan regnet skrapplar på plåttaket det tycket jag e mysigt! bara åskan som fattas så skulle det vara perfekt! :) 
Har ni skrivit något intressant på er blogg eller annars vill länka er blogg så gör det i kommentarerna så jag har att göra ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela