AlexandraMichelles

Lugn och skön helg

Publicerad 2016-09-18 15:29:56 i Allmänt,

Hejsan! Hoppas ni haft en fin helg, Jag har igen haft en riktigt lugn och skön helg. I fredas var jag ledig från skolan och sov länge och sen pluggade jag latin hela dagen, en del börjar faktist sitta nu vilket känns skönt börjar känna smått panik där före inför provet. Sen på kvällen spelade vi uno hos jim. Lördag blev det att hoppa in som sjukvikarie här i byn, trevligt med lite jobb som ombyte ist för skola. Lördagskvällen spendera jag först en stund med vännerna i pörtom och sen med Patric. Idag nalkas det släktkalas hos oss, väldens bästa mamma har nämligen fyllt år ♥ så gästerna kommer säkert riktigt just och sen ska jag sjussa fammo och faffa till flygplatsen för de är kloka och ska shappa landet och åka en vecka till Alanya :) de om de imorgon är det självstudier och latin som gäller och även första zumba lektionen på typ 4 år yeijj!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela