AlexandraMichelles

Revyfotografering och Distansstudier

Publicerad 2016-09-05 13:56:54 i Allmänt,

Här ser ni min nya fina taklampa, total älskar den! :)
Det är måndag igen och jag har distansstudie dag, alltså jag är hemma och sysslar med helt andra saker än läxor. Har gjort en massa reklam idag om olika evenemang vi kommer ha på Lokalen i byn i höst. Ska börja på med anatomi läsningen nu bara jag får den sista reklamen utprintad.

I fredas blev det en chill kväll i pörtom med vännerna, vi tittade 2 filmer har sätt många filmer på sistone så tänkte att jag kanske skulle göra en resension om dom här på bloggen åt er bara jag har tid. På Lördagen var jag på första träffen men revyn, japp jag ska vara med i nästa år igen! tjoho detta blir mitt sjätte år. Vi hade reklamfotografering i lördas sen blir nästa träff först i slutet på denna månad. På lördaskvällen for jag till Fagerö, helt trevlig kväll med vännerna for sen till yttermark å sova och kom hem någon gång på dan igår därifrån :) Ha en fortsatt trevlig vecka så hörs vi!

haha såhär i när jag kollar på min snap tycker jag nog mer det ser ut som att  jag är påväg till BB istället för att vara i v.28 haha roligt med revyfotograferingar som dendär! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela