AlexandraMichelles

Gårdagens fest och min kandidatnummer!

Publicerad 2017-03-10 19:20:00 i Allmänt, Kommunalval 2017,

Heijsan! Fredag kväll och jag har städat lägenheten och sitter och äter chips och lyssnar på vikingarna, haha :)
Igår va jag i jobb mellan 7-11 vila när jag kom hem och sen gjorde jag mej klar för att åka in till stan på halarkalas, riktig trevlig kväll! Tror klockan var närmare 2 innan jag var hemma, vakna slog upp medicin indikationerna och började plugga inför provet jag hade på eftermiddagen haha kanske dax. Men det kändes som det gick super! :) 
 
Morgondagens planer är först några timmar jobb, sen ska jag på "date" haha jag och Patric ska på bio och kanske ut och äta å fira vår 1års dag som e på söndag, eller ja... vi vet inte när vi blev ihop haha men de va iaf då som allt började och vi visste nog då vart de hela skulle leda fast vi båda gick runt å sa "nä vi e bara kompisar" när alla nyfikna började märka att vi nog inte bara var kompisar haha så vi firar vår 1 års dag nu hur som helst <3 Sen på söndag ska jag på födisbrunch med linette till närpes! ihh så taggad på denna helg!
 
Vi fick annars våra kandidatnummror igår och min nummer är 20! Kan ju ärligt säga att så himla insatt i politiken är jag inte men jag tycker de e mycket intressant om någon börjar berätta eller disskutera saker som har me de att göra. Sen är jag ju en med massvis med åsikter om allt möjligt och vill gärna påverka i min hemkommun. För mej e det väligt viktit att dom unga och dom äldre har det bra i vår kommun så att alla får ett värdigt början och slut på livet :) har länge varit aktiv innom uf verksamheten och sitter som ordförande för ungdomsutskottet och vill att våra yngre ska ha något att göra oavsett intressen, de ska finnas något åt alla! Å dom äldre vill jag att ska ha de så bra som möjligt och få en så god vård som möjligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela