AlexandraMichelles

Lite att gör!

Publicerad 2013-02-27 22:15:22 i

1. Berätta om första fyllan.

Premiär festen av pörtomrevyn när jag var 14 var väll första gången jag hadde min riktiga fylla

2. Berätta om första kyssen.

I en kompis säng medan alla andra gjorde smörgåsar och oboy, satt och blädra musik på en spotify lista och kom till young, wild and free...


3. Vem är ditt snyggaste hångel?

ojj, shit svår fråga... kanske en av dom senaste? ;)


4. Yngsta respektive äldsta hånglet?

yngsta öhh ja vet inte... äldsta...öhh vet inte det heller :o säkert någon som jag hånglat med på faggen eller liknande å inte frågat :)


5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?

Jo :)


6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.

Mitt face e jag rätt nöjd me ;)


7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.

Ögonen, Håret, Näsan och såklart kollar jag lite på kroppen men det är inte så stor skillnad ... mäst av allt kollar jag in Personligheten!


8. Din förebild?

Karlson på taket typ? ;) haha


9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?

vet inte vad skivan heter men första låten går...
Sigurt den hemliga agenten, skriver ett brev till presidenten...

Sigurt, sigurt! tha tha tha ... å sen nästa låt e om någon ko ...?


10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?

Haha någon shit snygg sexi en som alla andra skulle svimma för att dom bara såg honnom? ;) hahah nämen typ JB, zac efron eller nån sån?


11. Har du snattat?

Neij! men jag sett när någon annan gjort...


12. Den du levt och upplevt mest med?

Min familj såklart!! men om vi menar av kompisarna så Frida ♥


13. Hur många har du varit kär i?

riktit riktit kär sku ja väll säjj... 2-3 kanske? 


14. Käraste ägodel?

Telefon! 


15. Vad skulle göra dig mest glad nu?

heheh bara ett sött sms :)


16. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?

Att något hemskt skulle hända vänner eller familj 


17. Vad är kärlek?

Både det bästa och det värsta som finns ♥


18. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?

Kommer inte på något speciellt ... kanske ordna upp det med några som jag inte kmr överrens med


19.. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?

Jopp

20. Ordet är ditt.

Lite att gör men nu ska ja sova! Gonatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela