AlexandraMichelles

En spontan helg och En liten hjälte!

Publicerad 2016-07-31 21:02:46 i Allmänt,

Hejsan! Helgen börjar ta slut och en ny jobbvecka börjar imorgon. Min första lediga helg på länge blev tillslut helt super trots att dom flesta av mina vänner hade åkt iväg på Rally. I Fredas skickade Anton och frågade om jag joinade han och Ingrid på en minigolf runda och fast minigolf är det värsta jag vet så for jag endå bara för sällskapet och matens skull hehe vi spela väldigt oseriöst och hoppa hit å dit i banan så vi vet inte vem som vann eller förlorade. Efter matchen åt vi hamburgare och sen kom mamma efter mej och vi for på pokémon jakt till Malax, Solf Tölby och Gamla Vasa haha hon kör och jag letar pokémons! Vilket underbart sällskapsspel! Vi kom hem halv 1 tiden på natten från vår jakt så de var bara att gå och sova

På lördag hade vi åskan på besök i Petalax och det bara öste ner regn mellan varven så jag tog det bara lugt och försökte planera kvällen. Hade tänkt åka till Närpes men innan kvällen kom och jag var färdig sminkad så hade Erica frågat om jag ville joina dom och komma med till Ollis, vilket jag gjorde och vi hade super kul! Läng sedan man va ut me dom hehe ^^ kom hem halv 6 i morse och idag har jag sovd så gott som hela dagen har bara varit upp för att äta typ. Å jo jag va till "Petalax torget" och köpte lite honung och kokkosbollar av en 9 årig tjej som bo här i byn som har hittat en liten katt i skogen som var skadad och fem före död som hon nu har tagit hand om och ville samla in pengar så hon skulle få lilla Simba kastrerad! Där stod hon och sålde för att få pengar till något så fint sånt kan jag gärna ge en liten slant för och Simba var såå fin han var nämligen också med och visade upp sig på torget :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela