AlexandraMichelles

revy, 100års fest och en massa mattor.

Publicerad 2017-04-10 21:39:48 i Allmänt,

Hej! en tid sen nu igen, bloggen lockar inte alls, har inga bilder att visa och motivationen är låg. Nå men ja ska nu uppdatera er nu i väntan på att Sveriges modigaste skall börja. Förra veckan var jag ledig, var mest hemma men han också tillbringa tid med Patric, vara på föreläsning, vara på jobbinskolning och jobba ett skifte i Malax. Torsdags kvällen var jag tillsammans med Oskar till seinäjoki och åt på vår favorit i repris restaurang som har Nepalsk mat, verkligen supergott! Sen på Fredags kvällen var jag med honnom på Övermark revyn också, så nu har vi bjudit varandra på varsin födelsedagspresent haha de va på tiden. Sen sov jag hos Patric den natten. Lördags dagen fick jag vara finklädd som ni ser på bilden, Arbetsgruppen i Petalax hade ordnat ett 100 års fest för vårt land och jag fick vara konferencier, fina tal och uppträdande! Hela lördags kvällen och hela Söndan var jag hos P. Vi sorterade mattor, lakan, gardiner, madrasser m.m. och fotograferade det vi skulle sälja, blev väll en ca. 40 mattor som nu är uppe på olika loppis sidor :)

Idag kom mina klasskompisar tillbaka från praktiken och vi hade två lektioner och sen gick jag hem en stund och vila innan jag mötte upp klassen och våra tutorer på Cinema bowling vi spelade en timme, sen for jag och handla så jag skulle få mat idag också :) okej de va de nu börjar snart programmet jag ska se.. hejssvejs! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela