AlexandraMichelles

Sommarjobba

Publicerad 2017-06-15 12:59:51 i Allmänt,

heij igen! Sommaren är här och jag har börjat jobba på hemvården.Hade bara 1 vecka ledigt mellan att skolan slutade och att jobbet började och den veckan gick fort åt att läsa på omtent men han också träffa vänner och va på fagerödans. Igår hade jag första lediga dagen på en vecka och den spenderade jag morgonen med Patric och sen sov jag bort förmiddagen. Hela eftermiddagen letade jag och syrran geocachar och vi hittade 3 st! riktigt roligt men svårt :) Idag har jag kvällsskifte så ligger bara och latar mej nu före. Sen väntar en kort dag imorgon på jobbet och sen kommer jag endast vaka 2 veckor framöver. De brukar vara rätt tomt på bloggen sommartid för jag har inget nytt att komma med och inte heller ork att sitta och blogga men jag hör av mej när jag har lust :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela