AlexandraMichelles

En fin helg

Publicerad 2017-03-13 19:25:03 i Allmänt,

Hej! Helgen är över och det är måndag igen, helgen blev otroligt bra. Jobbade på förmiddagen på lördag, vilade middag och gjorde mej klar för att åka in till stan, plockade upp Patric och for till lägenheten en stund före faster kom och sjussade in oss till centrum. Filmen var helt sjukt bra, många gånger bättre än första filmen så jag var nöjd. Efter bion gick vi till o'malleys för att träffa upp Patrics kompisar som var där. Hatar den baren något otroligt, men hade endå en helt okej kväll fast jag ännu en gång gick hem med öldränkta byxor från den baren :) Vi gick via hese och åt före vi tog taxi hem. Kollade lite av en film på tvn tills jag somnade. På söndag när vi entligen släpat oss upp ur sängen for vi nästan direkt till Pörto plockade upp linette, slängde av patric och så for jag och linette på brunch till Närpes, vi åt som vi aldrig skulle sett mat förr haha! gott var det, tack linette för födelsedas brunchen <3
Efter vi ätit for vi och hälsade på vår saknade vän Juliette och kollade in hennes nya lägenhet, hann inte va där så länge före jag behövde åka hem på möte tsm med de andra kanndidaterna i kommunalvalet. När det sen var slut åkte jag tillbaka till vasa och tog tidig kväll :)
 
Idag har jag varit i skolan, går två kurser med dom som går andra året till sjukskötare medan de andra i min klass är på praktik, Bäst att läsa något i förväg så kanske man orkar fokusera och satsa bättre på kurserna jag ska gå nästa år om de inte är lika mycket. Efter skolan ha jag bara kollat pll och lagat mat, och ska fortsätta så tills kl 10 då det kommer händig man sökes på tv hehe hejssvejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela