AlexandraMichelles

Heij bloggisar! ^^

Publicerad 2013-07-20 11:53:53 i

Heij höni! ett tips... Följ mej på Instagram där uppdaterar jag mycket oftare!! ^^ Alexandramichelles!

Annars då?.. Jodå de går fint, fullt upp hela tiden :)  Som mamma sa åt hemmes kaffebesök när jag kom hem 10 på morgonen å skulle va på jobb 5 minuter efter... "jenn e en som snart kör in i väggen!" ^^ Samma me pappa när ja kom dit för att fylla på oljan i moppen "long time no seen" ... ja så lite fullt upp :) jobbar i kiosken 10-8 nu i 2 veckor eller bara 1 kvar ... Sen ennu en vecka då jag jobbar 2-8 ... jobbar också lördagar och söndagar har haft arstu 3-4 ggr i veckan men har sista föreställningen på söndag :) shönt! ha skaffa kar så jag befinner mej i pörtom allt som oftats då jag har en tid över och såklart e ja på alla sommar danser! ... kommer säkert vara tyst i 2 veckor till här men sen ska ja börja pånytt!! så vi syns då ... kanske dyker upp nå bilder nu som då för jag har massa bilder att visa sen känns det som! synes! ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela