AlexandraMichelles

Forgive sounds good, forget i'm not sure i could ♥

Publicerad 2014-01-20 20:28:38 i

Heij igen bloggen de var en tid sen men ja bryr mejj riktit int ja ha sluta läsa bloggar ... (ja erica ja läser int tin namäir hlr!) kollar bara bilder IBLAND... ja bryr mej int om va ni sysslar å pysslar me höhö kollar bara instagram ... där kan ni gärna följa där e ja aktiv! Alexandramichelle! :) annars då .. nå jåå ja e på praktik å trivs super bra, revyn säljer som aldrig förr och jag trivs på scen :) recensionerna va hyfsade publiken värkar gilla annars sku dom väll inte stå upp i slutet elr? ;) hihi ... mer har ja inte på hjärtat idag så vi  hörs när jag har lust! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela