AlexandraMichelles

Sommarlista!

Publicerad 2015-06-10 20:47:49 i

Sommaren är här! Vad ska du göra nästa vecka?
Jag jobbar 4 dagar, Sen ska jag fira midsommar med mina vänner och kanske det blir traditionellt ett Powerpark besök också.. vem vet :)
 
Tre saker du vill göra i sommar.
Åka till Ähtäri med Vide och Oskar, Njuta och Spendera sena sommarkvällar vid sjön med vännerna bara det blir varmare, Hinna vara med på höjjbärgase!
 
Tre saker du INTE vill göra i sommar.
Bli sjuk, spendera mina lönepengar på onödiga saker, stressa
 
Vad blir din sommarplåga?
Hej lilla gumman, Gung i kajutan och Tills vi koolar!
 
Landet eller stan?
Landet! 
 
Vilka dofter får dig att känna att sommaren är här?
Nyklippt gräs och Min gucci parfym haha :)
 
Vad är sommarmat för dig?
Grillat! speciellt majs! namm! och såklart moffas rökta Aborrar!
 
Sommrjobb - ångest eller glädje?
Glädje! har ett jobb jag trivs med och en lön som jag behöver! skulle jag inte jobba skulle jag bli rastlös x 100! 
 
Vad är din värsta sommarinsekt?
Grodor!! 
 
Vilka böcker ska du läsa?
Knappast kommer ja läs någon, fast ja har massa böcker ja sku kona läs :D
 
Vad är det somrigaste plagget du har?
Magatoppan och mina nya shorts! bara solen skulle komma fram och värma nu!
 
Sommarregn - ja eller nej?
De e super mysigt så JA men de behöver inte regna 28dagar av 30 i juni tack!
 
Din bästa sommarrutin
Midsommarfirande på Powerpark! och att bida blomsterkrans!
Lånade listan av Jennifer, kolla in hennes blogg HÄR! :)
 

Kommentarer

Postat av: E L I N

Publicerad 2015-06-11 08:40:08

så snygg bild

Svar: Tack! :)
Alexandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela