AlexandraMichelles

Kamerabyte och Taco-torsdag

Publicerad 2016-08-25 14:59:45 i Allmänt,

Hejsan! jag har verkligen super bildbrist och håller dessutom på att fundera på en ny kamera Så har någon erfarenhet av en kompakt systemkamera kan ni gärna hojta till med tips eller en liten resension om den, kanske någon redan har ett sånt blogg inlägg att länka åt mej i kommentarerna?? :) Och om någon av er är intresserade av en nyputsad Canon EOS 550D kamera med tillhörande tillbehör hojta till!

Nåja det är Torsdag och jag har tagit helg nu redan har fått de första läxorna nu och ska börja ta itu med dom redan imorgon har jag tänkt! :) Hade bara en timme i skolan idag så slutade redan 11:45 och for via lidl och hittade ett super sött nattduksbord som jag ska ta och skruva ihop nu innan jag börjar damsuga. sen ska jag få besök av Linette och vi ska göra tacos åt oss hos mej innan vi åker ut till Repolt för att gratta vår fina Juliette som bli IB student imorgon! känns kul att få träffa sina vänner igen, ett tag sen sist! ^^

Helgens planer finns inte ännu vi har inte hittat något ställe att vara på så det känns som att vad som hellst kan hända denna helg hoppas iallafall hinna träffa flera av mina kompisar från Närpes! 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela