AlexandraMichelles

13 december - Lucia

Publicerad 2016-12-13 15:04:00 i Allmänt,

Lunginflammationen gör sig till känna, ligger hemma och vilar, hostar och rosslar. Som tur var har jag ingen feber då skulle jag no va halv död. Jag har spenderat dagen med dokumenterer och filmer men nu måste jag börja läsa på tent... vill så gärna bli godkänd så man slipper det bekymret över jul men de är nog den svåraste tenten hittills som ska skrivas också tror ja... Men jag fick iallafall veta att jag blev godkänd i både mikrobiologi tent 1 och i läkemedelsräkningen tjohoo! Skulle jag orkat skulle jag ha firat :)
 
Som alla säkert vet är det lucia idag och sociala medier svämmar över med vackra stämningsfulla bilder! Minns så bra hur otroligt häftigt allt va när jag själv fick va Vasas lucia för 3 år sedan! Och ännu idag får man super fina uppdrag att utföra, på lördag ska jag sjunga på ettåldringshem tillexempel. ta vara på tiden! Och till alla andra Ha en bra lucia dag och sprid glädje och ljus runt om er! ♥ 
Bildresultat för alexandra nyroos
Bildresultat för alexandra nyroos
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela