AlexandraMichelles

Tiden bara flyger iväg

Publicerad 2016-12-09 17:24:16 i Allmänt,

1.Massor med snö en söndag för några veckor sedan | 2. Halaren medan den ännu var vit | 3. Graveradhalare
4. Här fick halaren va med på första evenemanget, musicQvis. | 5. Torsdag och fredag förra veckan spenderade jag på depån för att göra i ordning vår nya brandbil! | 6. På lördagen förra veckan stod jag i skogen i solf på någon mässa och visade upp Malax nya pärla.
7. Plötslig feber igår kväll som försvann efter att jag tog en burana | 8. Igår var jag Lilla-my på NUDs halarkalas | 9. Skulle egentligen i jobb ikväll men domm ringde och sa att jag inte behövde komma så lämnade i sängen med kissen
 
Hejsan! här har ni en som har fullt upp! har knappt någon skola mer så har börjat jobba samtidit som jag försöker läsa på dom två tenter som är kvar och så försöker jag hinna umgås med alla vänner också. De gäller att hålla koll på var man ska på jobb, förra fredagen var jag på bergö hemsevice, månda va jag på westerhemmet B i malax, tisdag var jag på hemvården i Petalax å på osdag var jag på westerhemmet A i Petalax å nästa helg ska ja va på hemvården i övermalax hehe ^^ Sen har jag också hållt hus mycket på brandstation/depån för vi har fått nya bilar till både malax och petalax vilket e hält super bra så vi har gett bilarna extra kärlek och visat upp en av dom för allmänheten. Har hunnit iviga studiehalaren på Ollis, jag har varit på Musicqvis med Jannica och Emilia, tagit en olliskväll med Shuli och Patric + hans kompisar och varit på sista halarkalaset för iår. Å plus att jag har varit på 2 revyövningar. 
Mamma brukar säga ... " han som int har nainting fösse sku int hind men han som redan har follt opp hindar no säkert me en sak till å i samma väivo" 
Vi höres pånytt senare, vill ni kan ni adda mej på snap också för att hålla koll Alminy heter jag där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela