AlexandraMichelles

Helgen som varit...

Publicerad 2016-01-24 22:10:29 i

Heijsan! Pånytt söndag och jag har flyttat in till internatet efter en kort hemvisit. Har haft fullt program hela häljen, I fredag efter skolan tog jag mitt pick och pack for till Halpa-Halli (min nya favorit underhållning i närpes) för att shoppa nytt smink och något ätbart som jag åt på vägen till Pörtom. körde föreställning och sen hem för att sova för att sen på lördan orka med både jobb, föreställning och grillfest på lokalen. Idag har jag också hunnit med en hel del, jag har t.ex varit på mötet, svarat på mail och skrivit massa mail. Sen som vanligt revyföreställning och sen blev det en halv pizza på hemvägen till internatet! Just nu ligger jag i sängen och tänkte knäppa igång en ny serie. Jag som aldrig annars ser på serier men tänker ge Kylexy en chans ikväll... Syns! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela