AlexandraMichelles

Det kallas kärlek

Publicerad 2016-07-29 22:46:00 i Allmänt,

"Både hon och han menar att hon relaterar sig till honom i mycket av vad hon gör. Hon visar tydligt och ofta att hon tycker om honom, hon är uppmärksam på honom och hon frågar hur han har det med allting runt omkring sig. Han relaterar sig inte till henne på samma sätt och anser t.ex. att det inte är nödvändigt att säga att han tycker om henne oftare än vad han gör" -- Carin Holmberg, Det kallas kärlek

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Denna fina text läste jag på @sevendays instagram konto i onsdas och tyckte den var värd att dela för mej är den så rätt, såhär har det alltid varit men det betyder inte att det måste vara. Men denna gång har jag lärt mej och har märk och kännt för första gången att detta är just vad kärlek är för mej. Bara för att jag relaterar betyder det inte att han ska behöva vara en som gör det, men jag behöver endå veta på något sätt att det är kärlek. Och så behöver han förstå mej som relaterar och inte tycka det är en jobbig sak. för det funkar inte annars det har jag lärt mej nu.

love, couple, and hug-bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Tjej på 20 vårar, från Österbotten med eget kryp in i Vasa. Jag är närvårdare som studerar till hälsovårdare på Novia, första året. och när jag hinner så jobbar jag, spelar revy, är aktiv inom frivilliga brandkåren, ordförande för UFs ungdomsutskott och medlem i styrelsen och såklart umgås jag med mina vänner och familj! Är också kommunalvals kandidat i Malax, nummer 20! Min blogg är en blandad kompott av mitt liv så hoppas du trivs! Alexandramichelles heter jag på instagram & du kan följa bloggen via bloglovin för lättare hålla koll på uppdatering om du vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela